Maluch ten został od podstaw zbudowany w naszej firmie. Karoseria została dokładnie obspawana, wszystkie punkty współpracujące z układem zawieszenia zostały wzmocnione dodatkowo blachą 2,5 mm. Samochód został wyposażony między innymi w  "krótki układ kierowniczy", hydrauliczny hamulec ręczny, hamulce tarczowe na przedniej osi, silnik 1.1 - 54KM oraz podniesiony lewarek zmiany biegów.

Karoseria przed przystąpieniem do prac

Karoseria przed przystąpieniem do prac

Nowe miejsce na akumulator

Montaż instalacji elektrycznej

Mocowanie amortyzatora

Przewody układu hamulcowego zamontowane wewnątrz samochodu

Podniesiony lewarek zmiany biegów i obniżona kolumna kierownicy

Dźwignia hamulca ręcznego obok koła kierownicy

Mocowanie wahacza zostało wzmocnione, na przedniej osi zamontowaliśmy hamulce tarczowe

Obrotomierz i dodatkowe wskaźniki pochodzące z Fiata Ritmo Abarth

Mechanizm zmiany biegów

Mechanizm zmiany biegów

Pompa hamulca ręcznego

Przewody układu chłodzenia

Chłodnica z wentylatorem

Mocowanie belki głównej

Mocowanie belki głównej

Cały zaspół po zmontowaniu

Instalacja

Pompa paliwa

Czujnik ciśnienia oleju

Układ wydechowy

Płytka miska oleju

Zespół napędowy gotowy do testów0

 

SPECYFIKACJA TECHNICZNA:

SILNIK: ZAMONTOWANY WZDŁUŻNIE 1108 cm3 - 54 KM (176B2.000), JEDNOPUNKTOWY WTRYSK, LEKKIE KOŁO ZAMACHOWE, WOLNY WYDECH, ELEKTRONIKA FIAT CINQUECENTO SPORTING, CHŁODNICA Z PRZODU SAMOCHODU

ROZRZĄD: DAYCO + SKF

PRZENIESIENIE NAPĘDU: SKRZYNIA STANDARTOWA 

HAMULCE: PRZÓD - TARCZE BREMBO MAX + KLOCKI FERODO PREMIER, TYŁ - STD, HYDRAULICZNY HAMULEC RĘCZNY

ZAWIESZENIE: PRZÓD - BILSTEIN + RESOR PIÓROWY OBNIŻONY NA 11 CM, WZMOCNIONE WAHACZE PRZEDNIE, TYŁ - BILSTEIN,  SPRĘŻYNY KRÓTSZE O 2 ZWOJE, TYLNE WAHACZE ZABEZPIECZONE PASAMI

WNĘTRZE: PODNIESIONY LEWAREK ZMIANY BIEGÓW, FOTELE KUBEŁKOWE,  PASY 3 PUNKTOWE, DODATKOWE WSKAŹNIKI Z FIATA RITMO ABARTH, OBROTOMIERZ

 

POWRÓT DO 'FIATY 126 1.1 SPI'