Maluch ten został od podstaw zbudowany w naszej firmie. Karoseria została dokładnie obspawana, wszystkie punkty współpracujące z układem zawieszenia zostały wzmocnione dodatkowo blachą 2,5 mm. Samochód został wyposażony między innymi w "krótki układ kierowniczy", hydrauliczny hamulec ręczny, hamulce tarczowe na przedniej osi, silnik 1.1 - 54KM oraz podniesiony lewarek zmiany biegów.























0
SPECYFIKACJA TECHNICZNA:
SILNIK: ZAMONTOWANY WZDŁUŻNIE 1108 cm3 - 54 KM (176B2.000), JEDNOPUNKTOWY WTRYSK, LEKKIE KOŁO ZAMACHOWE, WOLNY WYDECH, ELEKTRONIKA FIAT CINQUECENTO SPORTING, CHŁODNICA Z PRZODU SAMOCHODU
ROZRZĄD: DAYCO + SKF
PRZENIESIENIE NAPĘDU: SKRZYNIA STANDARTOWA
HAMULCE: PRZÓD - TARCZE BREMBO MAX + KLOCKI FERODO PREMIER, TYŁ - STD, HYDRAULICZNY HAMULEC RĘCZNY
ZAWIESZENIE: PRZÓD - BILSTEIN + RESOR PIÓROWY OBNIŻONY NA 11 CM, WZMOCNIONE WAHACZE PRZEDNIE, TYŁ - BILSTEIN, SPRĘŻYNY KRÓTSZE O 2 ZWOJE, TYLNE WAHACZE ZABEZPIECZONE PASAMI
WNĘTRZE: PODNIESIONY LEWAREK ZMIANY BIEGÓW, FOTELE KUBEŁKOWE, PASY 3 PUNKTOWE, DODATKOWE WSKAŹNIKI Z FIATA RITMO ABARTH, OBROTOMIERZ